woensdag 8 januari 2014

New year, old news


Even terugspoelen...
Wat een hectische maanden!
Na de Global talent search kwamen er een paar leuke en uitdagende opdrachten mijn kant op...
Ik maakte illustraties voor een liedjesboek rond het thema verkeer in opdracht van Abimo en ik was héél content met de vraag van Snor naar illustraties voor 2 van hun snorgidsen. Als extraatje kreeg ik de kans om samen te werken met Studio 100%. Zij verzorgden de vormgeving van de gidsen.
Voor nu 2 smaakmakertjes... ik geef ze nog de aandacht die ze verdienen wanneer ze in de rekken liggen!

A quick rewinder...
These last months where hectic!
After the Global talent search some really fun and challenging assignments came rolling in...
I made illustrations for a songbook which educates children on traffic safety for Abimo and I was really chuffed when Snor commissioned me for 2 books. As an extra treat I got to work with Studio 100% who took care of the design of those books. 
 2 little sneak peeks for now... but I'll give them all the attention they deserve when the books hit the shelves!


En dan was er nog 'de koning' met een fast forward naar hun zomer. Zij vroegen me naar beelden voor hun zomerbrochures. Voor de kinder- en kleutereditie werden dat de gebruikelijke prenten, voor de tieners en jongeren mocht het eens iets anders zijn. Je kan beide brochures hier bekijken.

And then there was 'the king' with a fast forward to their summer. They asked me to illustrate their summer camp brochures. The usual pictures for the kids, and something different for the yougsters. You can look at both of them over here.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten