vrijdag 10 augustus 2012

Back to the future



Juli was in veel opzichten 'memorabel'...

Herinneringen ophalen aan oma Bliet die begin juli is overleden.
Nieuwe herinneringen maken met en voor de jongens, op onze vakantie met de oude caravan van mijn schoonouders.
Geconfronteerd worden met hoe en wie ik was - en nog steeds ben - tijdens de vakantie met mijn ouders, broer en zus en alle 'aanhangsels' die we ondertussen rond ons hebben verzameld (van 5 naar 15).

Denken aan de tijden zonder internet, blogs en versiersels voor desktops...

Maar 't is augustus.
Ik verlaat Nostalgië stillekesaan.
De batterijen zijn weer geladen.
De blik vooruit.

Ik zit weer thuis, surfend en bloggend.
Die dekselse desktop zwier ik eindelijk online.
Noot 1: Als je graag weet wat die schaatsende koe daar doet, even 'Sint Juttemis' googelen.



July was 'memorable' in many ways...

Digging up memories about my grandmother who past away. 
Making new memories with and for my boys on our camping trip with the old caravan of my parents in law.
Being confronted with how and who I was - and still am - on our holiday with my parents, brother, sister and all the people we added to our family (from 5 to 15).

Remembering the old days without internet, blogs and desktops in need of wallpapers...
Taking it slow.

But now it's August, 
Nostalgia is fading away. 
The batteries are charged.
Looking forward.

I'm back home, surfing and blogging away. 
Finally putting that darn desktop wallpaper online...
Note: If you are wondering about the cow on ice skates, google 'Sint Juttemis'.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten