woensdag 16 januari 2013

Een dag van rood en blauw









Er was er eentje jarig afgelopen zondag.
Een dag van rood en blauw zo bleek.
Rood van feest en fel en vrolijk.
Blauw van weemoed, de balans en mixed emotions.

Ik kreeg heerlijke verwennerij van mijn man en mannetjes.
Ik werd M ambassadeur dankzij MaMa en ging prompt naar Roe Ethridge kijken.
Ik ging afscheid nemen van een huis uit het verleden en nam wat souvenirs mee om me die plek - en vooral haar bewoners en de bezoekjes van voorheen - blijvend te herinneren.


A day of red and blue

It was someones birthday last Sunday.
It turned out to be a day of red and blue.
Red of feast and bright and cheerful.
Blue of melancholy, balance and mixed emotions.

My boys - the big one and the small ones - pampered me.
I received a subscription for the M-Museum from my MoM and visited the Roe Ethridge exhibition straightaway.
I went to say goodbye to a house from the past and took some souvenirs with me. A way to keep remembering all those happy occasions and sleepovers that took place there during my childhood and - even more important - a way to treasure it's inhabitants.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten