vrijdag 1 februari 2013

Restgeval

Oooh wat was ik mijn scherm beu gisteren.
Ondanks allerlei to do's gaf ik er de brui aan.
Er stond - nog - niets te springen en de zinnen moesten even verzet.
Ik suste me met 'dat leren stikken is ook een investering in de toekomst' en kroop achter de naaimachine.

Ik besloot restjes stof te gebruiken, met als hoofdrolspeler de oude kleurenkaart van spoonflower.
Voor een patroon ging ik te rade bij Sanne en Riet. Want die 'Zo geknipt' staarde me steeds beschuldigend aan. Al maanden op de boekenhoop en slechts éénmaal écht gebruikt.

Voortaan staat mijn 'restgeval' altijd klaar, gevuld met kleurboeken, tekenpapier en potloden. Dat grabbel ik namelijk altijd mee om mijn kinders te entertainen...

En nu dat knuffelboek van Fiona Dalton eens bovenhalen.
Of nee, toch maar eerst wat van die to do's. Pffff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten