vrijdag 17 mei 2013

Danke Anke



Ik fabriceerde een aantal weken geleden dit 'dagblad' en stuurde dat naar een wildvreemde. Die wildvreemde, Anke, heeft een blog waar alles draait om snailmail. Net op het moment dat ik er een kijkje ging nemen liet ze weten dat iedereen haar tijdens de maand april wat mocht sturen.
Ik had wel nood aan wat ongedwongen 'fröbelen' - dat helpt soms als je brein vast zit en al wat moet echt niet wil lukken - en dook dus in de inkt en in mijn berg oud behangpapier.
Die 'brief' kwam toe. (joehoe)


Een paar dagen geleden zat er een prachtig pakje van Anke in mijn brievenbus.
De zonen meteen jaloers. Af! Nu krijgt mama eens iets.
Met dat pakje is me nu ook helemaal duidelijk waarom zoveel vrouwen - ja vooral vrouwen - zo verzot zijn op dat 'snailmailen'... je wordt vrolijk als je zo'n kleurrijk pakje in je bus ziet liggen en het wordt helemaal leuk als je die lieve woorden leest en al die gekke, leuke, kleine hebbedingetjes in handen krijgt.
Ik ben nooit zo'n 'meisje meisje' geweest - het jurkjes en juwelen soort -  maar als het op kleine snuister dingetjes en papiertjes aankomt ben ik op en top meisje. Heerlijk!
Dus, nog eens uit volle borst: Danke Anke!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten