dinsdag 15 april 2014

Dat zit wel snor


Afgelopen vrijdag trok ik 'in m'n ukkie' naar Utrecht voor de lancering van een hele resem nieuwe publicaties van uitgeverij Snor.

Tussen die nieuwe titels lagen ook 'dé' 30+ gidsen. Ja, ze zijn er.
Ik ontmoette Liedewij en Maarten, de breinen achter de vlotte en boeiende inhoud die zo tot mijn verbeelding sprak, en kon een babbel slaan met Claudette, Annemarieke en Lisa. De dames van Snor.


De vormgeving van de snorgidsen gebeurde door studio 100%. Schoon! 
Snor slaagt er in al haar publicaties in om de juiste mensen samen te brengen. Elk boek dat ik doorbladerde bleek een eenheid waarbij tekst, vormgeving en beeld perfect bij elkaar aansluiten. 
Een knap staaltje vakmanschap.


Ik keerde vrolijk en dankbaar terug. Vrolijk door de fijne, hartelijke sfeer - daar zat mijn gesprek met Lobke ook voor iets tussen - en dankbaar om die nieuwe bladzijde. Moustache gracias señoritas!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten