donderdag 23 januari 2014

It's alive!

Ik ben in blijde verwachting... van een zak (dat klinkt helemaal verkeerd). 
Ik verwacht een 'tote bag' - zoals de engelensen dat zeggen - met mijn eigen ontwerp er op.
Envelop is een (belgisch!) bedrijf dat stoffe producten met prints van ontwerpers aller handen 
(en aller landen) aanbiedt. Mijn registratie en eerste ontwerp werden goedgekeurd, dus ik kan van start!
Ik heb zelf een eerste bestelling geplaatst en hoop zeer binnenkort de straten af te struinen met mijn lokaal geproduceerde draagtas (jaa, dat is het mooiere woord).
Het hoeft niet gezegd - maar ik doe het lekker toch - dat iedereen 'm kan bestellen.


I'm expecting... a tote bag with my ThREESOME design (remember?).
Envelop is a (belgian!) online store for illustrated cotten basics.
My registration and first design are approved, so I'm rrrrready to rrrrrrroll!
I've placed an order and hope to be strolling down the streets with my totelly tremendous tote in a few days. No need to say - but I'm doing it any way - that everybody in the whole wide world can order it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten